Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | Kunst en Living het Gooi
post-template-default,single,single-post,postid-960,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
Kunst en Living het Gooi met Desiree Verkerk en Louky Scheltema

Kunst en Living het Gooi

Vanaf vrijdag avond 14 maart tot en met zondag 16 maart sta ik weer met Louky Scheltema op de Kunst en Living het Gooi. Ik heb er 2 keer gestaan en vind het een erg mooie beurs, maar het is ook een beurs waar voor mij een vloek op zit.

Het eerste jaar dat ik er stond was het bijvoorbeeld een waar drama met het ophangsysteem dat ik had meegenomen. Ik wilde namelijk alles ophangen aan donkere draden zodat het ophangsysteem weg zou vallen op de zwarte muur. Maar deze draden waren helaas niet sterk genoeg. Met als gevolg dat mijn schilderijen 1 voor 1 naar beneden vielen. Gelukkig was er niks beschadigd, maar 5 minuten voor opening stond ik nog op een trap alles op te hangen en te verschuiven.

Vorig jaar was ik tijdens het ophangen zo ziek als een hond. Mijn ouders zijn de openingsavond ingevallen en collega kunstenaars Sylvia Brands en Louky Scheltema waren zo aardig om op zaterdag de honeurs waar te nemen. Wat zat ik te balen. Maar je weet wat ze zeggen 3 maal is scheepsrecht. Dus hopelijk gaat alles dit jaar zonder slag of stoot. Oh stoot… Ik bedenk ineens dat Louky met glaswerk komt, laat ik voor de zekerheid mijn verzekering even nakijken….