Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | Expositie de Reehorst Reeuwijk
post-template-default,single,single-post,postid-864,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
Boris Verkerk Desiree Verkerk hond op stoel

Expositie de Reehorst Reeuwijk

Jaja het is toch gelukt. Een tijdje geleden werd ik benaderd om in het zorgcentrum Reehorst te hangen. Maar omdat ik mijn expositieagenda al vol had met beurzen wist ik niet wanneer dat kon. Maar met een beetje passen meten en flexibiliteit van de organisatie kan ik er nu toch 3 maanden hangen. Zo prettig. Anders ligt zoveel werk alleen maar in je atelier en zijn Boris(mijn hond) en ik de enige die er naar kijken. Nu zag ik de ouderen vrolijk worden van de schilderijen van Boris en de kinderen. Daarnaast werd ik keurig geholpen bij het ophangen. Ik heb speciaal ook wat ouder werk erbij gedaan zodat het niet allemaal in de hoge prijsklasse valt. En zo kan ik die ook eens exposeren.Tja, wat wil een mens nog meer? Ik ben er in ieder geval erg blij mee.