Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | Horen zien en zwijgen: horen
post-template-default,single,single-post,postid-2568,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
Painting hear see silence desiree Verkerk

Horen zien en zwijgen: horen

Als je iemand jaren niet hebt gezien, zou je soms iemands stem willen horen. Of een boodschap willen ontvangen die speciaal voor jou bedoeld is. Daarvoor is dit kastje bedoeld. In het kastje vind je een code voor een gmailaccount en een youtube account. Hier kun je privéberichten en filmpjes plaatsen voor mensen waarvan je houd. Wie weet horen over 100 jaar je nabestaanden je raad, stem en mooie woorden die je zou willen delen.

32 bij 32 cm

Olieverf op 2 panelen