Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | 7 zonden: Vraatzucht
1968
post-template-default,single,single-post,postid-1968,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
schilderij 7 zonden: Vraatzucht/ Desiree Verkerk

7 zonden: Vraatzucht

Ik denk dat iedereen dat moment wel kent: Je bestelt patat. Degene waarmee je op pad bent zegt:” Nee joh, ik hoef niet…” Totdat je die zak met heerlijke patat in je handen hebt. Dan pikken ze ineens precies dat ene knapperige patatje dat je net wilde pakken. Het schilderij vraatzucht gaat precies over dat moment. Je wilt eigenlijk niet delen, maar die hele zak zelf opeten. Geeft niks dat het niet goed voor de lijn is, maar gewoon even zondigen.

Voor meer informatie over het proces klik hier

Vraatzucht: Onderdeel 7 zonden serie

Schilderij olieverf