Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | Portret baby
post-template-default,single,single-post,postid-575,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
Schilderij Desiree Verkerk Fijnschilder realitsische kunst

Portret baby

Bij dit schilderij ben ik begonnen met een koele blauw/grijze onderschildering bovenop een fel roze laag. Omdat deze baby nogal lange wimpers had, heb ik ze als laatst toegevoegd. De onderschildering dient hier puur als basis voor de toon en omdat ik het schilderij niet te rozig wilde hebben. De stof heb ik wat ruwer geschilderd zodat het een wat losser effect geeft. Het leukste was om de haren en de huid zo zacht mogelijk te maken en goed in te gaan op die grote sprekende ogen.

Desiree Verkerk fijnschilder portretten      Desiree Verkerk fijnschilder portretten

Desiree Verkerk fijnschilder portretten