Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | Het gevecht met de sleutels
post-template-default,single,single-post,postid-907,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
schilderij ekster desiree Verkerk

Het gevecht met de sleutels

Ookal is je voorbereiding nog zo goed, tijdens het schilderproces kom je altijd weer dingen tegen, zo leek bij mijn schets dat de sleutels in dit schilderij goed van formaat waren. Maar bij het opzetten bleek het tegendeel, zoals je in deze foto kunt zien. Helaas kwam ik hier ver in het proces achter. Gelukkig is er altijd schuurpapier en terpentine en heb ik ze vervangen door kleinere sleutels.

Ekster grote sleutels

Daarna ben ik het schilderij steeds meer gaan verfijnen.

Benieuwd naar het eindresultaat? Klik hier.