Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | Lekker kopje koffie?
post-template-default,single,single-post,postid-1042,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
Desiree Verkerk kunst schilderij koffie

Lekker kopje koffie?

Op een dag zat ik ontspannen een aquarel te maken. Op tafel stond een glas drinken en een glas water voor mijn kwasten. Ik was zo geconcentreerd dat ik niet doorhad dat ik mijn kwast in mijn drinkglas aan het dopen was. Daar kwam ik pas achter toen ik wat wilde drinken…. Dat was ook het moment dat ik ontdekteĀ dat aquarelverf niet echt schadelijk voor de gezondheid is alleen een beetje bitter smaakt… In mijn nieuwe schilderij heb ik dit moment vastgelegd. Ik wilde het verhaal er subtiel in brengen zodat de toeschouwer het pas later zou zien. Ik hoop dat het gelukt is. Wil je meer zien over de opbouw van het schilderij? Klik dan hier.

Helaas is deze foto niet zo goed gelukt. Maar dan valt hij in het echt alleen maar mee:)

Schilderij olieverf op paneel
40 bij 50 cm