Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | 7 zonden Lust
1988
post-template-default,single,single-post,postid-1988,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
Schilderij Desiree Verkerk Schilders die naar binnen gluren

7 zonden Lust

Hoe beeld je dan Lust af in de 7 zonden serie? Ik heb van alles bedacht, met konijnen, gezinnen met 20 kinderen etcetc. Maar het was het allemaal net niet. Het liet niets meer aan de verbeelding over. Tot ik schilders bij een appartement in Rotterdam een stellage op zag zetten. Door lust op deze manier te verbeelden kan ik de beschouwer zelf laten verzinnen waar de schilders naar zitten te kijken. Dus laat je fantasie de vrije loop: “Waarom kijkt de schilder links onder zo vrolijk en de andere schilder zo nieuwsgierig…”

Klik hier voor meer informatie over het proces

Te Lust 7 zonden serie
30 bij 30 cm