Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | Het proces van Lust
1987
post-template-default,single,single-post,postid-1987,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
Proces schilderij Desiree Verkerk, ingezoomd op het gezicht van de schilder, portretschilder

Het proces van Lust

Wat zal ik doen? Wat zal ik doen?! Dat was het eerste probleem met dit onderwerp. Maar tijdens het proces van het schilderij was dit ook een spannende om te maken. Via onderstaande foto’s kun je der veranderingen zien die het schilderij heeft ondergaan.

Proces schilderen Desiree Verkerk

Hier was het schilderij nog iets te kaal waardoor het ook een kantoorgebouw kon zijn waarnaar je keek.Proces schilderij Desiree Verkerk

Dus toen kwam de eerste plantenbak…. Die vond ik niet mooi genoeg dus…

dikke-vitrage

Toen kwam de tweede plantenbak:) En vitrage maar de vitrage vond ik weer te dik. Dus die heb ik eerst weer verwijderd en er nieuwe dunne vitrage in geschilderd.

Lust nog geen vitrage maar dan werd het meer een kantoorgebouw

Proces schilderij Desiree Verkerk

Het model hierboven had een iets vierkanter gezicht in het echt dus hij is uiteindelijk ook aangepast. Ook het licht op de broek is mooier geworden.

schilders-definitief

ingezoomd

Proces schilderij Desiree Verkerk

Zijn ogen zijn later in het eindresultaat weer aangepast. Waardoor hij wat rechter kijkt.

Schilderij Desiree Verkerk Schilders die naar binnen gluren

Lust: Schilders die naar binnen gluren

Klik hier voor nog meer informatie