Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | Culturele zondag 12 oktober 2014 Brasserie Springer
post-template-default,single,single-post,postid-1252,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
Culturele zondag 2014

Culturele zondag 12 oktober 2014 Brasserie Springer

De voorbereidingen voor de Culturele zondag in Schoonhoven zijn in volle gang. Ik ga straks even langs bij Brasserie Springer om te kijken hoe ik mijn werk het beste op kan hangen. Ik heb al iets uitgedacht waardoor ik de muren niet beschadig, maar je wilt alles toch even zeker weten. Daarnaast is het maken van prijslijsten, inpakken, vernissen etc ook altijd meer werk dan je denkt. Maar dat hoort nu eenmaal ook bij het kunstenaarsvak. Op zich is dat niet mijn meest favoriete werk. Ik ben namelijk net terug van vakantie en mijn handen jeuken om een schilderij af te maken. Maar ik heb besloten eerst braaf mijn klusjes te doen en dan in alle rust te beginnen anders ga ik dingen afraffelen en daar is nooit iets beter van geworden.

En het is ook wel leuk om bij de Brasserie langs te gaan. Ik ben door de organisatie gekoppeld aan deze Brasserie en ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Het is een mooie locatie en er zit ook nog een andere kunstenaar en een dichter. Daarnaast denk ik dat mensen die een rondje door Schoonhoven gaan fietsen deze locatie wel lekker als een rustmomentje kunnen zien. De Brasserie gaf ook aan dat ze het leuk vonden om mee te doen omdat ze graag zelf ook een culturele bijdrage willen leveren aan de zilverstad Schoonhoven. Dus dat is ook weer een goed streven.

Ik heb er in ieder geval weer zin in. Ik denk dat ik gezien de locatie ook even mijn groenten en fruit schilderijtjes meeneem en het schilderij “aan de kook” Dat past denk ik wel.

Desiree Verkerk culturele zondag 2014

Voor informatie over de andere deelnemers kun je op deze link klikken

Voor meer informatie over de Brasserie klik hier