Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | Gratis kaarten of kortingskaarten voor art
post-template-default,single,single-post,postid-971,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
Desiree Verkerk Kunst beurs

Gratis kaarten of kortingskaarten voor art | Leisure | Living

Vrijdag 14 maart – feestelijke openingsavond 17.00 – 22.00 uur
Zaterdag 15 en zondag 16 maart van 10.00 – 18.00 uur.
Dudok Arena te Hilversum

Art, Leisure & Living Fair staat voor genieten van mooie kunst, interessante lifestyle onderwerpen, wijnen en delicatessen.
Er is een dagprogramma van oa Flamenco danseressen, kookworkshops en life schilder performances. Bezoekers kunnen prachtige prijzen winnen en zich alvast oriënteren op het gebied van de meest fantastische reisbestemmingen.
Voor kinderen zijn er speciaal schilderworkshops en workshop flamenco dansen.
De Art, Leisure & Living Fair, voorheen de Kunst & Living beurs, is een belevenis.
Het leven is een kunst met wijnen, reizen, lifestyle en uiteraard kunst!

Ik heb een aantal toegangskaarten ontvangen. Dus wanneer je deze wilt ontvangen stuur me dan een mailtje. Daarnaast kun je via onderstaande link ook 50% korting krijgen. Mocht je op het laatste moment besluiten naar de beurs te gaan:)
Klik hier voor kortingskaarten