Verkerk, realistische kunst, schilderijen, fijnschilder, portret in opdracht Fine Art | Open Atelier Gouda
post-template-default,single,single-post,postid-966,single-format-standard,ajax_updown,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,elementor-default,elementor-kit-3006
Kunst moment Gouda Desiree Verkerk

Open Atelier Gouda

Vlak bij Reeuwijk ligt de gezellige stad Gouda. Met zijn kaasmarkt stadhuis en kleine straatjes. 1 keer per jaar wordt er een open atelier gehouden waar de kunstenaars uit de omgeving hun werk kunnen exposeren. Dit jaar doe ik ook weer mee en sta ik met meerdere kunstenaars in de Garenspinnerij. Vorig jaar vond ik het erg leuk om het werk van de andere kunstenaars te zien en met hen te exposeren. Dus ik ben weer benieuwd en heb er zin in!

INFO
13 en 14 april
Garenspinnerij aan de Turfsingel 34
Klik hier voor de andere locaties